Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

May 18, 2011

MALAYSIA NEGARA MUNAFIK


Bila bicara perihal sumpah,ramai rakyat yang suruh Anwar bersumpah walaupun pada hakikatnya SUMPAH yang dilakukan itu tidak bertepatan dengan syarat.SUMPAH LAKNAT atau LIAN adalah cara terakhir apabila masing-masing tidak mampu memebrikan saksi & hakim tidak boleh membuat keputusan.Apabila tiba saat SUMPAH LAKNAT ini pihak mahkamah tidak layak dan tidak boleh membuat sebarang keputusan.Segalanya akan dibicarakan apabila tiba dipadang mahsyar sahaja.

Dulu apabila difitnah pada zaman 1998 DSAI telah bersumpah,tetapi bukan sumpah laknat,hanya sumpah biasa sahaja untuk membuktikan & menuntut rakyat memberi kepercayaan kepada beliau..boleh lihat dalam video ini..


Dah habis sumpah lepas tu masih tetap kena hukum mcm2 di penjara yang tak adil..Sumpah adalah jalan terakhir,bukan benda pertama..Tolonglah faham

Benda macam ni Malaysia takkan sedar..Malaysia ini bukan negara Islam,tetapi negara MUNAFIK pada hakikatnya..Berselindung dengan nama ISLAM tetapi segala HUKUM ISLAM dilanggarnya..Sampaikan nak bicarakan 2 orang Islam dalam mahkamah SYARIAH pun kementerian boleh halang tetapi dalam masa yang sama kata kerajaan tak masuk campur kes liwat..

OKLAH,jom kita semak sikit benda yang orang bukan Islam cakap berkenaan kes ni
Samuel
If I'm not mistaken, Sukma Daramawan was penalised by the judge for allowing his @#$% to be penetrated by Anwar. What a joke!!!, correct me if i'm wrong. That was what i read in 1998. Do you all remember that verdict by the court? But how come Saiful in not being charged for allowing the penile penetration? Saiful should have clubbed Anwar to death (if I were him), but he didn't. Only after some time did he reported to the police. My question is whether he like it or not like it. Maybe he is a "golf" type guy, who could not resist.


Atau boleh semak banyak video2 di YOUTUBE.. Salah satunya adalah ni..

No comments: