Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Jan 1, 2011

Pecah Berita:UMNO sekali lagi membuktikan MUNAFIKNYA MEREKA!!

Seperti yang dapat kita lihat bermula semalam bertubi-tubi sengaja diperbesarkan berkenaan YB Serdang bersenam dalam perkarangan masjid bagi memenuhi jemputan penduduk dalam majlis Maal Hijrah.Dalam aktiviti senaman itu YB Serdang (seorang Cina & bukan Islam) telah memakai tees & seluar trek serta kasut yakni pakaian biasa dan sesuai digunakan oleh kebanyakan masyarakat tanpa menunjukkan keseksian (kecuali bagi Muslimah kerana telah diperuntukan dalam syariat Islam)

Malas nak cakap banyak..Gambar YB Serdang kita hangpa dah banyak tengok dalam TV3,RTM,BERNAMA & terbaru tentera Dajjal yang baru mendaftar ASTRO AWANI..Kan??So aku malas nak ulas..Aku hanya nak hangpa semua compare dengan puak UMNO yang mengaku pejuang Islam sebenar & menganggap Zimmi sebagai musuh yang nyata dan wajib diperangi (jika tak sekufu dengan mereka)


Islamic Fashion Festival: Jelas hina Islam, hina Nabi



Apa-apa pun JOM layan video nih..Bagaimana UMNO telah mempergunakan surau seperti sarang bersiap & pakai seksi2 serta tak ada batas laki & perempuan di dalamnya..



Macam Mana??Dulu pun aku pernah kongsi  Bolehkah non-Muslim Masuk Ke Masjid dalam blog ni..Boleh semak di sini



Lepas ni YB Serdang kita boleh mencontohi pemakaian Rosmah Mansor ketua negara kita yang nyata lebih berkuasa daripada PM Najib...Pemakaian untuk bersenam..YB Serdang kita terlupa nak pakai headband!!padanlah pun kan??Haha


Ok untuk penutup cuba compare mana lebih busuk dari segi pakaian??yang pakai kebaya tanpa tudung sebab bukan muslim atau yang muslim berpakaian tetapi seperti berbogel??Yang sebenarnya pakaian tanpa lengan,sendat & terus nampak seluruh rambut..



Selamat Tahun Baru..Semoga Azam kita untuk menghapuskan pemimpin MUNAFIK & lebih jahat daripada Zionis Israel kerana menyeksa rakyatnya sendiri membuahkan hasil..Ameen..Leka tengok Iron Man..Hajat nak publish sebelum 12pm,tapi akhirnya kecundang..Lewat sikit..Dan Entri kali ini dibuat kurang 10minit!!!

1 comment:

Pejuang Maya said...

Hahaha..
Dah bengap tapi nak tunjuk pandai
Rosmah bagi ceramah semuanya perempuan..
YB cina tu bagi ceramah kepada lelaki..
Dah la berpakaian seksi,tergoncang nafsu imam yang duk belakang tu..
Bebal..!!