Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

May 14, 2010

Menculik Miyabi kini ditayangkan..

Sumber:Syokkahwin

Filem Menculik Miyabi Sampai di Indonesia, oleh Maria Ozawa

Tak sangka pula filem MENCULIK MIYABI ini akan ditayangkan juga di Indonesia. Filem yang menjadi kontroversi ini kerana lakonan pelakon AV Jepun, MARIA OZAWA, telah ke layar perak pada 6 Mei lalu. Walaupun tiada adegan lucah, filem ini cukup membuatkan hati jejaka berdegup-degup. Sutradara Indonesia memberikan alasan bahawa filem Indonesia sedang jatuh, sebab itu perlukan sesuatu yang gempar seperti ini..Waduhh..

menculik-miyabi









CheguFadh:Comel sungguh Maria Ozawa berbaju kebaya..tergoda hatiku..Huhu..

No comments: