Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

May 14, 2010

Mah-Kam-aH K.I.T.A

Perbicaraan kes sodomi II ditangguh 31 Mei

Mei 13, 10 6:03pm

Selepas sesi itu, mahkamah kembali bersidang secara terbuka sebelum Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah menangguhkan perbicaraan kepada 31 Mei selepas membenarkan Karpal Singh menfailkan permohonan rayuan di Mahkamah Rayuan.

haih..pagi tadi bukan main GARANG si HAKIM...tak bagi tangguh2 langsung..macam2 alasan..Baca berita kat bawah ni..boleh klik untuk terus ke berita penuh di MalaysiaKini.com






Tapi petangnya tangguh pulak hingga 31 mei 2010!!Hakim sendiri pulak yang menangguhkan!! Para konspirator Nak practise episode baru ker? Sebab dah TERKANTOI! kahkahkah!!!

Jangan watak Mat Tusuk Anus Sendiri Pakai Objek Plastik dihilangkan wataknya dengan C4 sudahlah seperti yang diperkata ramai dalam group Kami benci Saiful Bukhari..Karang lebih suspen jadi drama SodoMee part 2 ini..

Kesian dia..cukuplah dah jaja lubang dubur keserata dunia hingga tiada maruah diri...Dah kalau betul kena liwat banyak kali boleh terhegeh2 lagi duk je kat pejabat Anwar bancuh kopi buat apa..Siap get ready bawak KY Jelly lagi..kalau Anwar yang bawak boleh la tahan.Ini dia yang bawak..Dia yang simpan dan bawak setiap masa..Mana ada orang yang nak kena rogol siap bawak alat kelengkapan untuk melicinkan "permainan"..

Siap tak nak mandi lagi 2 hari katanya sebab taknak "bukti" hilang..huhuhu..pelik2..dunia owh dunia!!!Boleh baca disini [Saiful hanya bilas duburnya untuk simpan bukti] dan juga sini [Saiful 'gembira',tetap bertugas setelah diliwat]

Ini pula maklumat tambahan untuk Johan Raja Lawak..Takkan ada dialog yang lebih kelakar daripada dialog ni pada sesi akan datang..

Karpal - Adakah anda mandi selepas diliwat?

Saipul - Tidak

Karpal - Berapa hari anda tidak mandi?


Saipul - 2 hari, 25hb dan 26hb. 27hb saya mandi sebab nak pergi
sembahyang Jumaat

Karpal - Kenapa anda tidak mandi pada 2 hari itu?

Saipul - Saya nak kumpul air mani yang melekat sebagai bukti saya
diliwat

Karpal - Anda cuma mandi pada 27hb untuk sembahyang Jumaat. Adakah itu
mandi biasa atau mandi wajib?

Saipul - mandi biasa

Karpal - Macam mana cara anda mandi biasa?

Saipul - laaa..mandi pun tak tahu? Saya mandi basah kepala jer

Karpal - Anda tahu kenapa kena mandi wajib?

Saipul - tahu

Karpal - Sebutkan sebabnya

Saipul - Keluar mani bagi lelaki dan perempuan, melakukan hubungan jenis, keluar darah bagi perempuan, bersentuh kemaluan dengan kemaluan

Karpal - Mengikut pertuduhan kemaluan anda bersentuh dengan kemaluan tertuduh, kenapa anda tidak mandi wajib?

Saipul - saya tak ingat, lagipun saya tertekan


Karpal - Anda pernah mandi wajib?

Saipul - Pernah

Karpal - Umur berapa anda pendai mandi wajib?

Saipul - Sejak umur saya 10 thn

Karpal - Anda sudah pandai mandi wajib semenjak 13 tahun lalu, tiba2 anda terlupa cara aktiviti yang paling senang dalam hidup seorang Islam iaitu mandi wajib. Anda bukan seorang Islam yang baik. Perlukah saya membawa seorang ustaz untuk mengajar anda mandi wajib disini?

Saipul - eerrrr...tak perlu, lagipun saya keliru tentang mandi wajib itu. Bertemu kemaluan lelaki dengan lelaki kena mandi wajib ker? Saya ingat kemaluan yang berlainan jenis saja yang kena mandi wajib.

mahkamah berehat


CheguFadh:So hangpa nilailah sendiri..Apa-apa pun bagi aku,memang tersalah pilih pelakon la kali ni..bodoh tak beringat...keterlaluan bodohnya pelakon SodoMee kali ni..

No comments: