Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

May 14, 2010

Ada sesiapa yang tertipu dengan CyberTroopers UMNO yang MUNAFIK & ala Zionis YAHUDI ni??


CyberTroopers upahan UMNO-APCO (Israeliat Malaysia) masih tak serik2..Yang aku hairan,ramai pula yang percaya dan tertipu dengan mereka..Yang bergelar pemimpin mahasiswa di kampus pun boleh percaya dengan blog mereka??Sudahlah bahasa yang digunapakai serta gambar yang diubah suai telah meletakkan integriti blog berkenaan ditaraf yang terhina sekali itupun tanpa mengambil kira isi cerita blog berkenaan..


Jom kita Kupas isu kali ini...Berita Fitnah Azmin Ali Lari berdebat dengan Nallakurappan

Sudahlah buat cerita BOHONG..mempergunakan pula satu nama aktivis anak muda..kemudian sibuk sebarkan berita palsu tersebut.Aku pun tak tahu bagaimana semua munafiq ni hidup dalam dunia ni..sudah hirup segala udara,dapat pelbagai nikmat tetapi rupa mereka yang sebenarnya syaitan yang bertopengkan manusia..sudah tentu segala anjing upahan ini mendapat habuan yang sangat besar daripada boss mereka si APCO malaysia yang juga merupakan satu parti politik pengkhianat bangsa agama & negara!!


Hal ini sudah dimaklumkan kepada aku pada 8 May 2010 oleh seorang KOORDINATOR SAMM (Solidariti Anak Muda Malaysia) iaitu Saudara Saufi.yang juga merupakan aktivis anak muda yang cukup aktif di Negeri Sembilan.Makluman itu dibuat melalui facebook..


Tahu apa isunya??Isu debat Azmin Ali vs NallaKurappan yang pihak IsraeLiat-Malaysia anjurkan (Cybertroopers UMCO) tetapi mereka mereka cerita bahawa SAMM yang menganjurkan program berkenaan.Sudahlah surat jemputan juga tidak dihantar,tiada apa2 makluman seperti debat Najib vs Anwar yang tidak dihadiri oleh Najib pada malam pilihanraya di Hulu Selangor.


Jom kita selidik isu ini daripada awal...Setiap gambar disusun mengikut tarikh...Lihat url yang terpampang jelas di setiap gambar..klik imej untuk lebih jelas..


5 May 2010: Fitnah / cerita palsu yang sengaja diadakan oleh blog munafiqin GAP

7 may 2010 :tetapi dinafikan oleh Blog SAMM..



8 May 2010: atas rasa perihatin dan tanggungjawab untuk menjaga nama baik badan aktivis ini Saudara Saufi juga turut menyebarkan berita ini difacebook...


Tetapi pada hari ini (14 may 2010) permainan mereka dan tujuan UTAMA mereka jelas hanya untuk memalukan Azmin Ali & SAMM sahaja..Mereka mengada-adakan cerita bahawa program itu batal kerana Azmin Ali takut untuk berhadapan dengan NallaKurapPan...


Anda nilailah sendiri..Sekarang teknologi dihujung tangan..Nak apa sahaja berita boleh type dan akan sampai (bergantung kepada capaian internet)..tetapi sumber berita yang kalian perolehi juga biarlah SAHIH..Mudah sahaja kalau nak tahu kenyataan satu badan NGO tu..Buka laman web mereka baru tahu..bukan ambil kenyataan daripada musuh sahaja..Kerana musuh selalu menafsirkan kenyataan dengan songsang..Itu lebih baik daripada jenis blogger upahan UMCO semua ni yang memang jenis kaki Fitnah..mereka semua memang sudah tak ingat Islam & Allah agaknya...

No comments: