Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Nov 22, 2009

Video Menarik Pengkhianat PR Selangor..

ADUN Pelababuhan Kelang Badrul Hisham NAFI KELUAR PARTI pada 12 Feb 2009 kerana ramai telah dapat menghidu tindak tanduk Badrul sejak dari mula lagi..



Tengok macam mana gaya Badrul..Salam siap cium tangan Khalid Ibrahim ni gaya orang mana..huhu..OK..mai layan bila die keluar parti pulak..Dari TV3 Monopoli..Gaya membaca teks dengan sangat tak yakin..



Yang bawah ni tentang KERISAUAN YB Khalid Ibrahim berkenaan Badrul yang dikatakan sangat bermasalah untuk berkhidmat kepada RAKYAT..Ini sebelum die melompat SOKONG UMNO pada hujung Okt 2009..video ni pada 14 Okt 2009..



Haha..yang bawah ni lagi menarik..Tengok gaya die sebut semuanya demi rakyat...Saya tak suka parti2 bazir2 duit ni..hehehe..



Kalau betul demi rakyat,tengok ni pulak




Aku nak tengok sejauah mana die mampu BERTAHAN..ke serupa je dengan bekas Posmen Tg Malim Si Jamaluddin,tak buat keje langsung tau2 melompat,dah melompat just BUAT Banner bebanyak je..Huhu..Ni ada pendedahan daripada Raja Petra tentang Badrul sejurus dia KHIANAT..




IKLAN:Cubaan Mahathir GAGAL..Hanya Pak Lah sahaja yang LEMAH boleh disuruhnya letak jawatan..Yang LAIN orang tak ikut pun kata dia...




No comments: