Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Nov 30, 2009

Paul Wolfowitz...

Ini gambar yang disebarkan oleh media canggih Umngok (cybertroopers)..Kenali siapa setiap orang di dalam gambar...Siapa Anwar sehingga boleh rapat dan mendapat jemputan khas daripada pemimpin2 negara luar tak kira USA,Afrika,UK,Asean,Australia atau di Jepun sekalipun..

Anwar Ibrahim

Pada tahun 1991, Anwar Ibrahim dilantik Presiden UNESCO. Pada tahun 1996, beliau telah dianugerahkan Presidential Medal oleh Universiti Georgetown Amerika dan kedoktoran kehormat oleh Ateneo De Manila University, Filipina, kerana sumbangannya dalam mempromosikan kefahaman antara agama.

Pada mesyuarat tahunan IMF-Bank Dunia tahun 1997, Anwar Ibrahim dipilih sebagai Pengerusi bagi Jawatankuasa Kumpulan Pembangunan IMF dan Bank Dunia (Chairman of the Development Committee of the IMF-World Bank).




Siapa Azmin Ali??Tak payah cerita..semua kenal dan Azmin adalah orang kanan Anwar yang paling setia sejak sebelum beliau dipecat daripada jawatan no2 negara oleh perdana menteri ketika itu..

Siapa pula yang belah kiri sekali tu??Namanya Khalid Jaafar..Beliau merupakan Pengarah Institut Kajian Dasar (IKD..Sila google apa itu IKD untuk lebih jelas mengapa 3 insan terbabit perlu ada bersama Wolfowitz...

Ok..Taknak cakap banyak,lihat pula gambar dibawah...





Dalam setiap kempen pilihanraya kecil, Umno dan Barisan Nasional menyerang Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim diatas hubungan eratnya dengan kerajaan Amerika Syarikat terutamanya ketika negara kuasa besar tersebut dipimpin oleh George W. Bush dari parti Republikan.


Diantara gambar yang sering dimainkan oleh jentera perang saraf Umno-BN ialah gambar pertemuan diantara Anwar Ibrahim, Khalid Jaafar dan Azmin Ali bersama Paul Wolfowitz bekas Timbalan Setiausaha Pertahanan AS.

Diatas ialah gambar pertemuan diantara Duta Besar Malaysia ke AS, Jamaluddin Jarjis (JJ) bertemu Paul Wolfowitz. Mesej apakah yang disampaikan oleh JJ kepada Wolfowitz bagi pihak Najib Razak?

Apakah ini kesinambungan pertemuan diantara Menteri Pertahanan, Ahmad Zahid Hamidi bersama Perdana Menteri Israel?


atau kat web Reformasi ni [SINI]..Siap bagi sentap lagi kat geng2 BPN atau lebih dikenali sebagai cybertroopers UMNO/BN..Yela..kan BPN ni bahasa die sangat mencirikan melayu dan Islam seperti yang dilaung2kannya..Gambar dan video pun tak edit punya...

BTN guna point ni la kata Anwar tali barut Yahudi..Siap ade satu slot khas tuk membenci Anwar beb..Hehe..Lawak gak bile sesi refleksi ada juga anak muda tetap kata Idola mereka DSAI..Yang macam malas amek pot kata TGNA pun dorg heboh suh tuka..Then sambung pulak buruk2kan TGNA sebagai SESAT...Ish2....Kesian BTN..So terpaksa la rombak sekarang..

MalaysiaKini:


No comments: