Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Sep 21, 2009

Mangsa Liwat bersuara lagi..dan akta OSA..

Hehe..Aku round youtube..Macam biasa user yang aku akan semak ialah malaysianews..paling gempak bab menganjing(bak kata muda mudi sekarang) dan edit2 video nih..kalah blogger pembela negara (BPN)yang dah dibayar beribu2 untuk menjadi seorang@seekor cybertroopers yang berjaya (sudah kecundang lebih 5 kali di medan pertempuran walaupun media sudah dimonopoli)

Aku taknak cakap banyak,mai layan sat video si Saiful Bukkake ni..tengok apa pula kata si anak kecil (walaupun besar & tinggi) yang tak mampu menentang dirinya diliwat oleh seorang pengkhianat bangsa yang bernama Muhyiddin Yassin..eh..itu penganjur demo pengkhianat bangsa yang dapat kumpul 300 orang kat Johor..

hehe..ok,mood serius..anak kecil ini telah bersumpah di dalam MASJID NEGARA sambil MEMEGANG QURAN dan BERSUMPAH "WATA-AL-LAHI" (salah pronounce ni,pronounce sebenar WATALLAHI je) bersaksikan pula oleh Imam Besar yang kemudiannya telah mengkantoikan apa yang berlaku pada hari berkenaan (ketika sumpah) sewaktu "IMAM" tersebut muncul dipentas PKR pada PRK Permatang Pauh..



Anak muda ini terus menerus mendesak dan sangat yakin bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim telah meliwat dia..Wahai anak kecil,sungguh sadis apabila anda membiarkan seorang tua yang kurang berdaya,sudah semakin bongkok dan cacat pula tulang belakang meliwat anda..Anda sudahlah dianggap tegas&tegap oleh reader BERNAMAtv yang bernama Janna..tak pasal2 dah jadi popular,nak kawin pun tergendala..

Tetapi apakan daya,masih ramai diluar sana yang mengakui bahawa Anwar Ibrahim si "pengkhianat bangsa" sebab telah mengkantoikan segala adegan songlap harta rakyat oleh pak menteri2 keparat Melayu inilah yang telah meliwat si Saiful..

Anwar adalah pengkhianat yang tak boleh dimaafkan kerana telah melanggar undang2 AKTA OSA yakni AKTA RAHSIA RASMI kerajaan.Rakyat tak boleh tahu,sebab tu pak menteri tibai duit berbilion beratus juta pun boleh buat tak tahu apa2 sebab rakyat tak akan tahu..Sebab tu pak menteri yang memegang kunci simpanan C4 kemudian letupkan pula wanita Mongolia boleh relaks goyang kaki. Rakyat takkan tahu,pandai buat,kerajaan cover kita semua selamat..Itu gunanya AKTA OSA ni kepada pak2 menteri keparat diatas sana..

Uncle Patrick Teoh pula dah ulas sedikit berkenaan isu akta OSA ni..Yang menyebabkan duit rakyat lesap rm12.5bilion..


But in Malaysia.......Najib merely announces......

"Anyone who exposes cabinet papers will be subjected to police investigations and action under the Official Secrets Act will depend on the investigations."


And the Deputy Inspector-General of Police Ismail Omar confirmed a probe has begun and also announces,

"We are investigating to find out who is responsible for exposing information on the cabinet paper," he said.

Find out who is responsible for exposing information on the cabinet paper???

Fuck that for a joke, YB.

I don't know about you but as a Malaysian I am more interested in who fucked up in the PKFZ RM12.5billion fiasco!!!


chegufadh:
DSAI masa debat harga minyak cadang mintak rm1bilion drp kerajaan sebab nak tampung subsidi minyak untuk seluruh rakyat malaysia.tapi kerajaan tak ambil pusing dan biarkan sahaja..Biasalah,1malaysia..

RAKYAT diDAHULUKAN,PENCAPAIAN DIUTAMAKAN

Owh ye,bagi golongan tertentu,sumpah pegang Quran,dalam masjid dan depan imam adalah cara paling bertepatan dengan syarak islam walupun ianya satu perkara yang tak pernah dilakukan oleh tokoh Islam sepanjang zaman.hehe..patutlah sumpah pun tersyasyul2 ye tak???hehehe...






No comments: