Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Apr 4, 2009

Hahaha..Menghiburkan..

Masa aku duk lepak kat blog kekawan,
terjumpe la satu stuff yang best..
Haha..Tq sakinah..ko dah wat aku kembali
ceria...so,jom layan sampai mereng..sampai habis..


Dalam bahasa budak sekarang ni,
Inilah nama die menganjing..
tengok je sampai habis..
Pyan Saujana dah keluar kenyataan dalam blog die.
Izzu yang pernah hangat dengan kes
dalam OIAM menjadi kog telah mendiamkan diri
sampai sekarang tanpa respon walaupun anggota saujana
yang lain mahukan penjelasan die.


Semuanya gara-gara video ini..



Ni semuanya hasil mengarut adik Faizal Tahir
merangkap bekas anggota nasyeed FarEast yakni
Anas Tahir feat Akhbar (Bekas Nasyeed Brothers)




THis i'm Promise You

cam haram Anas..sama gile..haha..


Sempurna


Tapi Bukan Aku..


Anak



Mentera Beradu

He's No Hero(OST Sherk)

Menanti sebuah jawapan..

Ada apa denganmu

and the last sebelum BroAkhbar balik Malaysia..
Demi Waktu





NotaKaki:
Dulu aku tak tahu pun pasal saujana jadi KOG ni...
Sebelum kecoh kat media lagi ade sorang shabat karib
Syahin Lillah yang stud kat obersi gak yang inform..
Malu gila duk Msia tapi xtahu..Org Msia duk obersi
pulak yang inform..haha..Kpd Syahin,balik nanti ko
roger aku..Aku pkai no sama..leh kite jamming lagu
haram jadah sesama lagi..

No comments: