Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Mar 20, 2009

Akhirnya..

hehe..apa yang special sangat ni??

Act xde ape pun..

aku baru sampai N9..sekarang ni aku ade kat terminal One..

tengah tunggu kakteh naik bas..
Bas die pkul 11pm sat lagi..
Die nak balik IPDA(Institut Perguruan Darul Aman)

aku duk kat Terminal One ni dari 9lebih tadi..
Adus..perut lapar gak,then nak tgk OIAM xkesampaian..
letih pun ada gak..

perjalanan agak jauh dari tadi.Tg malim ke Seremban..
Tq kepada Sharifah Nur Atiqah & Athirah sudi hantar aku
ke stesen Bas masa hujan lebat tadi..

OkLah..tu je wat mase skg..
mybe aku xpat nak update Blog ni..
so korang xpyh la duk sini dulu eh..

Wish me luck geng..
Jumpe lagi..
Wslm..

No comments: