Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Jan 16, 2011

POLIS & JPJ diperguna UMNO/BN


Berjuta-juta keuntungan negara daripada SAMAN,daripada ZAKAT,daripada LHDN (Lembaga Hasil Dalam Negeri)..berjuta-juta keuntungan daripada pelbagai cukai terutamanya cukai daripada syarikat JUDI,ARAK & ROKOK,berjuta-juta keuntungan daripada pelbagai sumber khazanah negara..Tapi kemana menghilangnya pelbagai sumber kewangan ini??Balik-balik kerajaan tak ada duit nak tanggung subsidi RAKYAT dan macam-macam benda dinaikkan harga tetapi dalam masa yang sama UMNO/BN masih mempertahankan 4 orang towkay besar yang memiliki syarikat GLC..4 orang menerima subsidi sebanyak 19BILION!! 

HARAP sangat-sangat,ANAK MUDA yang hampir 5juta yang masih belum mendaftar sebagai PENGUNDI PILIHAN RAYA yang akan datang supaya berbuat demikian..Undian anda yang atas pagar ni boleh menyelamatkan negara kita daripada terus diperintah oleh proksi jahat yang berkiblatkan ZIONIS Israel dan sentiasa menyalahkan rakyat terhadap segala isu negara..Tetapi saban hari memperbodohkan rakyat dengan satu SLOGAN retorik yang tak sudah..

wang RAKYAT DIDAHULUKAN,PENCAPAIAN kroni DIUTAMAKAN

No comments: