Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Jan 29, 2011

FLOM..telah di C4!!!

Al Kisah Rakyat marhaen dah mula bising dalam semua forum..Forum-forum bukan politik pun,tapi yang pasal lain-lain hal..Yang paling best semestinya dari LowYat forum..Depa memang cool & alert dengan isu semasa..Mostly yang aku tengok CAKNA ni memang kaum CINA pun..Cina yang jenis independan..Mostly memang tak suka dengan kerajaan pasal pemerintahan yang sangat buruk kalau nak tengok KPInya..Kemudian banyak pula tipu rakyat..Yang JAHIL tak ada sumber maklumat lain selain RTM,TV3,Utusan & Berita Harian boleh la depa tipu..Tapi lebih ramai yang tak ada sumber maklumat & bergantung kepada media tentera Dajjal tu..Dan majoriti yang masuk dalm projek PEMBODOHAN ni cubala hangpa TEKA BANGSA MANA??Yang tuan atau yang merempat??Kah kah kah!!!!

Jom usyar semua video..lepas tu pandai-pandailah fikir sendiri!!



Video di atas ada mention office FIRST LADY...


Tapi yang tiga bawah ni memang TAK LOGIK..Kerja kat PEJABAT tapi tak tahu nama pejabat atau takut nak beritahu nama pejabat bila ditanya??kah kah kah!!!






DAH BESAR..FAHAM FAHAM SENDIRI..

SEKARANG ni dah banyak BIK MAMA yang lari dari negara pasal RAKYAT bangkit nak hancurkan mereka..Rakyat ibarat BOM C4!!!Pakailah PDR_..AT_..SPR_ , ATAU apa2 sekalipun..Kemaraan dan kemarahan rakyat dah tak boleh nak ditahan lagi..Rakyat dah mula menggoncang dunia...para politikus yang selama ni pakai ayat

"YOU TAK SUKA YOU KELUAR ini NEGARA" yang akan terpaksa keluar dari negara..tapi harap segala harta khazanah negara depa tak sempat rembat bawak keluar..Rasa2nya dah ada dah depa bawak keluar & simpan kat Israel atau mana2 negara lain..

Terpaksalah mengharap kepada Mahkamah Dunia yang boleh dikawal mereka yang berkuasa (juga pro para zionis & pemerintah negara yg konon Islam tapi ZALIM) untuk menangkap & merampas semua harta yang depa dah simpan kat luar negara..Biar jadi pengemis kat negara orang LAIN!!!

Itu sahaja balasan untuk puak2 gerombolan & Bik Mama yang wujud kat dunia ni..Tak payah BOM C4 mereka..Cuma itu sahaja..Supaya mereka hidup sehelai sepinggang & mengemis kat negara orang lain tanpa HAK KERAKYATAN & diharamkan pulang ke negara ASAL...

No comments: