Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Jul 3, 2009

Kurang Ajar atau Tidak??

Ni aku amek daripada BLOG yang ProUMNO..memang ternyata CyberTroopers ni semua terdesak..Dulu main facebook dengan Gomo yang seangkatan dengan pisau dan parpu,last2 deletenya aku ni..hampeh punye gomo..dahla pakai gambar mat Sabu dalam facebook..So korang bacalah..yang aku pelik dorang ni suke edit gambar yang menjijikkan..Cerita pun geli geleman aku baca..cam haram gile depa ni..

Nik Ajis Melancap


Melancap boleh juga di sebut sebagai onani, masturbasi ada di kalangan mat rempit menyebutnya dengan ayat goncang, tapi semua ayat-ayat itu mempunyai maksud yang sama yaitu mengeluarkan air mani menggunakan tangan.

Melancap adalah satu cara untuk melepaskan tension hawa nafsu bagi kaum lelaki. perempuan juga boleh melakukan aktiviti melancap, tapi ini jarang-jarang kita dengar, yang selalu buat perkara ni adalah orang lelaki, melancap adalah satu cara utntuk melepaskan nafsu, cara lain ialah dengan kita berkahwin pada yang mampu dan melanggan pelacur perempuan pondan atau jantan macam yang selalu anwar ibrahim buat.

Nik Ajis melancap? pelik bunyinya, tapi itu lah gambaran yang boleh di berikan kepada nik ajis apa bila dia ingin melepaskan nafsu politiknya dengan mencabar Datuk Najib untuk berdebat. perbuatan nik ajis samalah macam melancap, nak kahwin tapi tak mampu, nak langgan pelacur takut dosa so jalan terbaik ialah melancap.

Ceritanya Nik Ajis/PAS ni sebenarnya memang tertekan dengan rakan karib mereka yaitu DAP dan PKR, memang kalau kita tanya sesiapa pun ahli PAS atau pemimpin PAS, depa ni memang cukup menyampah dengan PKR dan DAP, menyampah dengan kerakusan dan ketamakan mangkuk-mangkuk tu membolot projek-projek di negeri yang depa perintah tampa sedikit pun memberi kepada pemimpin PAS negeri itu.

Lalu di mainkan la wayang perpaduan dengan UMNO, yang UMNO ni pun ingat betul-betul la PAS ni ikhlas tapi PAS tetap PAS perangai tikam dari belakang sudah menjadi permainan sejak dari dulu lagi. yang paling best pula secara tak semena-mena semua kesalahan dan perpecahan dalam PAS tu sendiri di letakkan di atas kepala UMNO, sial ke tidak perangai PAS ni.

Dan bila perpaduan dengan UMNO tak menjadi, bersorak sorai la syaitan-syaitan dalam PAS ni, untuk menggairahkan kan lagi syaitan-syaitan dalam PAS ni maka nik ajis pun menyamakan la pula UMNO ni dengan ayah pin dan dia tambah kan lagi kegairahan syaitan-syaitan dalam PAS ni dengan mengatakan UMNO ni sama dengan Komunis, dalam pada syaitan ni menyambut kegairahan yang di buat oleh nik ajis ni ada juga lah berberapa ekor syaitan yang telah terpancut maninya dek kerana terlalu ghairah dengan lakonan pornstar berberapa pemimpin mereka.

Untuk menggairahkan kan lagi syaitan-syaitan belaan dia, maka nik ajis mengolah satu lagi cerita yang kali ini lebih menggairahkan dan lebih stim yang bisa membuatkan syaitan-syaitan belaan dia yang kini sedang melancap dengan penuh nafsu mampu terpancut-pancut sehingga terduduk kelesuan, kepuasan buat sebulan dua ini, dan cerita itu ialah cerita mari berdebat. sekiranya cerita mari berdebat ini kureng untuk memancutkan air mani syaitan-syaitan belaan dia besar kemungkinan nik ajis akan mengarahkan satu cerita yang lebih mengairahkan lagi, mungkin nik ajis akan mengambil berberapa pelakon muslimat yang montok dan gebu-gebu untuk membuatkan ceritanya lebih gairah supaya syaitan belaannya melancap dan terpancut dengan lebih puas.
So ape kate korang??

No comments: