Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Jul 4, 2009

Bodohnya Blogger UMNO:Rogol-LAH...

Jalan2 kat belog OKU(Orang Kuat UmNGOK) aku terjumpa benda ni..Kalau korang yang cakap dengan orang yang dah tak reti bahasa macam mana??Kita masyarakat melayu..penuh dengan gaya sinis..Kalau seorang ibu yang selalu nasihat anak die supaya jangan panjat pokok,then si anak pulak buat tak tahu walaupun dah dinasihat banyak kali..Apa yang ibu buat??

Kalau anak jatuh,ibu akan cakap seolah2 beginilah maksudnya "Hah..Baguslah..anak baik,panjatlah lagi..panjat tinggi2!!"..Susah sangat ke blogger UMNO ni??Golongan yang begitu rendah IQnya untuk memahami isu sebegini jadi sumber media UMNO???

Haha..Tak payahlah..Buat rugi je..makin benci rakyat kat umNGOK tuh..Ikutkan kalau check internet ni makin dapat tarik perhatian,tapi ini??hahah..dah la banyak edit gambar orang2 agama..YaAllah,berilah petunjuk kepada mereka ini..Ameen..


Pisau.Net


Di dalam petikan rakaman ceramah ini, anda boleh mendengar bagaimana golongan yang kononya begitu Islamic menyarankan agar perempuan yang tidak menutup aurat agar di 'ROGOL' ,dimanakah akhlak mereka ini? seorang ustaz secara terbuka menyatakan dibolehkan rogol, jika sesiapa yang jahil mendengar petikan rakaman ini,dan berlaku nya rogol,maka siapa yang harus di persalahkan?Kerajaan BN? atau PAS?
Malah yang menyedihkan apabila penceramah itu menjatuhkan martabat wanita,disambut dengan gelak ketawa hingga dijadikan bahan momokkan .

Jangan memperbodohkan diri anda,yang begitu taksub menyokong parti PAS membuta tuli tanpa berfikir dengan hati yang terbuka.

Pisau berharap mereka yang mendengar petikan rakaman ceramah PAS ini, tinggal kan parti yang mengalakkan rogol kepada gadis atau wanita.
Jika mereka ini sidek,amanah,tabligh & fatonah takkan berlaku nya perkara yang memalukan sebegini.




Ayuh,apa lagi tinggalkan parti PAS,buat anda di manek urai,terjemahkan undi anda kepada kemenangan calon BN.

Tidak malukah anda menjadi ahli parti yang mengajar pengikutnya melakukan rogol?

Pisau kata " Kalau nak berdakwah,beri lah pendekatan yang berhemah,bukan kurang ajar"

1 comment:

Mr K said...

Tak dinafikan yangIQ org buat benda ni mmg rendah.

Tapi awek dalam vid tu cute