Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Jul 29, 2009

BELOG BARU



Aku ade buat satu blog baru..Khas untuk kawan2 yang betul2 rapat & just pasal bende2 duniawi & tak ada ape2 yang membina langsung la kirenye..haha..Jujur gile..Tapi aku dah block blog tu..untuk orang2 tertentu je..so sesiapa yang nak masuk dalam blog tu,boleh drop email hangpa dan url blog hangpa..So aku akan invited hangpa as my reader..Ok??



Aku akan tapis semua reader..So sesiapa yang dah drop sume menatang yang aku mintak,tapi aku tak approve,sorry to say..Korang tak cukup kelayakan dan "terbuka" utk masuk dalam blog aku tu..

Korang leh sent email address korang kat chegufadh@gmail.com..Sertakan url blog korang & Nama penuh/panggilan/tempat study korang..hehe..takut kalau yang nama sama tu senang sket nak kenal..

URL belog baru aku tu akan diberitahu dalam email yang akan aku balas..Ok..Sebarang rayuan tak akan dilayan..hehe..Wasalam...

No comments: