Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

May 21, 2009

Menariknya GHOST season 2..




Wahh...u guys..korang layan tak cite GHOST??Season 2 punye..Cerita ni aku promo kat member2 nasyd aku..Huh..Dua malam berturut stp kali habis latihan hari tu dah dihabiskan..Sekejap je..padahal aku setiap minggu dulu duk depan laptop usyar cite ni dah upload ke belum dalam youtube..sebab ape??Sebab bile cite tu kite tgk satu episode je dah jadi ketagih nak tengok non stop..

So ape yang menarik sangat ni??Sebab ade beberapa perkara yang berlaku dalam season 2 ni..Kite start dari yang biasa2 la dulu..Kalau korang perasan dalam season2 ni ade sorang mamat psikik bernama Alam lakonan Anding..Dalam season1 Anding pun berlakon,tapi rambut botak,yang nak copy paste evry single thing yang berkaitan dengan Zack Imran (Naz)..Nama die Shafik kalau tak salah aku..Yang buat gambar skandal nak burukkan Zack Imran "main" dengan budak sekolah.Seorang lagi adalah mak kepada Harum dalam season 2..Sebelum ni season1 die ketua Editor untuk Bahagian Gosip KL Metro..Ala..Yang pengacara 3R masa mula2 dulu tu..Si Azah tu..

http://photos-p.friendster.com/photos/47/47/10547474/23150212615702m.jpg


Then kalau korang nak tau,Popiah Pictures la CREW dalam cite ni..Setahu aku banyak lagi yang Popiah Pictures ni dah buat.Since zaman aku sekolah menengah lagi dah banyak cite die aku follow rupenye especially cite Each Other juga menampilkan Cheryl Samad sebagai watak Utama....Table For Two menampilkan Zizan Nin dan Melissa Maureen..


kenangan bersama Cheryl Samad masa AJL..Malam kegemilangan Faizal Tahir dan RockenSteiners..


Mesti semua pernah tengok iklan POND'S kan??Yang pergi tengok wayang,then makan popcorn tapi popcorn dah abis tu..hah..tu karya Popiah Pictures la..Daripada Iklan tula tercetusnya cerita Table For Two ni..


Melissa Maureen

Rancangan Impian Ilyana dan Realiti antara karya diorang gak..tp im not into it la..tak bape ghairah ngan bende2 camtu..Nak tau lebih lanjut tentang Popiah Pictures,klik je kat font yang aku dah hiliite tu..



Dan yang paling buat aku tertarik dengan GHOST season 2 ni sebab ade hantu die kewl style Avril Lavigne dan seorang lagi yang kena kidnap HOT gile..Tu..gambar kat atas nun..Dalam series GHOST die jadi Alicia Soo..Anak kepada Edmund Soo..Kire watak die ni BITCH la dalam cite ni..Sebat je semua laki asalkan memuaskan hati die..

Nama die Melissa Campbell.Die ni model..Patutlah HOT + Cute..haha..Ada sikit macam Suki OIAM kan?..Tapi Suki lahir 1989..Die ni pulak rupenya lahir tahun 1991..Mude lagi beb!!memang terkejut aku..Kalau nak tau lebih lanjut pasal die,leh la tengok dalam website die..MELISSA CAMPBELL OFFICIAL WEBSITE

Ghost Season1 ,kekuatan adalah terhadap plot cerita dan Eza serta Zack,tapi Ghost Season 2 ni sangat berbeza apabila menampilkan koloborasi Eza,Harom serta Alam..Kita nantikan apa kesudahan..Pelik sebab bila Zack dah tau punca kematian dan siapa yang membunuhnya,tapi kes ni Harum dah tau macam mana die mati tapi still lagi berlegar2..Huhu..Apakah KLU seterusnya??

No comments: