Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

May 3, 2009

Dari segenap BLOG..Blog yang Goblok!!

Hehe..AKu suka nak komen apa yang ada dalam Gerakan Anti PKR ni..BLOG yang ramai followers ni begitu taksub dalam menghina DSAI..Xkisahla..Tapi kadang2 point2 bodoh dibawanya..Dan mungkin juga tidak berfakta..

Anwar urut di Thailand dan Penjara Sg Buloh


gambar ( nuar sukeeeee sangat bila kena urut dengan laki kat thailand ) auw auw bang nuar..

CheguFadh:
hehe..AKu nak komen pun macam tak sampai hati..Kalau la ada sesiapa yang pelik tengok orang hepi bila diurut..Aku memang suka pun pegi berurut..Melancarkan darah..Kalau sakit2 badan pun boleh hilang beb..Dah tu tengok sapa kat sebelah dia..Tengah berurut gak..Kat pompuan..Kan dorang tengah mesra berborak tu..Mesti ada agenda yang dibualkan..Ni nak pelik pulak..Kalau Anwar tu berurut kat pompuan tak taula kecoh macam mana la pihak2 munafiq ni..Memang makin terdesak la nampaknya CyberTroopers UMNO ni..huhu..

So sapa yang benci diurut??yang mengamuk sakan bila diurut??Kalau ada,korang memang pelik..Aku ni memang jenis penggeli pun,tapi tetap suka diurut..huhu..

Siapa Pemilik Blog Misteri ini

Ini pun promosi dari blog GAP ni..Hehe..Bagi aku ini taktik terdesak CyberTroopers yang cuba nak melaga-lagakan Pakatan Rakyat..Memang ada golongan yang tertentu yang disebutnya,ada betulnya dan ada juga yang macam pelik..Salah satu kenyataan yang macam pelik adalah pemilik blog yang dipromosi ni..

Blog yang dikatakan milik seorang ahli parlimen PKR..Sangat pelik..Kenyataan bloggers ni memang boleh disangkal..Salah satunya adalah mengenai Dr Syed Hussin ALi..Yang merupakan Timb. Presiden PKR...


Aku rasa kalau betul pemilik blog ni orang PKR lebih2 lagi Ahli Parlimen PKR,die ni patut dihambat sebab tak kenal Syed Hussin Ali ni sapa..Cuba semak balik sejarah penubuhan UKM..Idea sapa yek??So adakah logik tidak pernah punya semangat kemelayuan tu???Haha..Tula..kalau nak jadi blogger pun make sure la banyak pengetahuan am..Ni semua bende hentam keromo..macam hampeh je..Ni aku gune bahasa muda mudi..Lek la..Bloggers banyak cara kan..haha..kepada CyberTroopers UMNO..harap korang balik semula belajar daripada Bloggers Network + Raja Petra Kamaruddin..Atleast korang belajar daripada Hishammuddin Rais la beb..Baru la korang leh nak jadi sumber informasi tuk pihak UMNO..Fakta tu bagi la yang logik ek..


Ni lagi sekoq..IpohMalay.blogspot.com


Haha..bende ni la yang ada kat blog die..Kenapa pulak die cakap Pakatan Rakyat tak wujud sebelum tu??Tak nampak ke die kat mana2 ceramah Pakatan pembangkang ni or blog2 pro pembangkang terpampang besar bende ni..Ke BUTA atau tak tahu tapi nak buat2 pandai tahu bnde tu??Tak payah la buat projek membodohkan rakyat lagi.dah banyak dah buat kat tv..media arus perdana dah jadi media arus propaganda dan mengauta..




Dah tu cuba hangpa tambah semua pulak..so bapa angka yang hangpa dapat??444,123..Cantik punya nombor Pakatan Rakyat dapat tu..Hangpa tolak la dengan jumlah vote yang dapat ke UMNO/BN..40,017 undi beza tu..So apa yang hangpa duk mengarut ni???Huhu..




Pape pun..Konsep Islam itu adil,Islam tidak mendiskriminasi tetapi adil kepada seluruh umat Malaysian Malaysia,Ketuanan rakyat, telah diterima UMNO,tetapi dengan kata2 berbeza untuk slogan yang entah apa2..One Malaysia..So,aku support slogan ni..Dari segi pelaksanaan tengah tunggu apa Mat Mongol ni nak buat pulak..


No comments: