Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Apr 29, 2009

Tak Sangka..

Huhu..Lepas aku upload hal UMNO makin terdedak aku pun terus macam biasa nak baca berita dari Malaysiakini satu akhbar yang paling aku suke sebab tak berat kepada mana-mana pihak,akhbar yang paling telus dan adil.PKR,PAS,DAP dan terutamanya UMNO/BN perlu mencontohi Malaysiakini..Tapi kalau Harakah,Suara Keadilan,Roket tu aku faham la,tu kahbar parti,cuma akhbar yang nak digelar akhbar rakyat ni la perlu diberi penekanan.Macam mana nak sumber telus kalau kat sebelah pihak ja??Nanti kes jadi macam UPSIkini yang budak2 ASSpRACIST xpuas hati la pulak..hehehe..Sori moderator..Aku mintak ampun promo blog hang kat sini..

So apa yang aku xsangka ni??Hah..Ni la die yang aku xsangka ni..

Image Hosted by UploadHouse.com


Masuk dalam Hot Topic..hehehe..Sebagai budak hingusan yang kena resdung dari kecik sampai la sekarang memang aku berbangga blog aku ade terpampang kat Malaysiakini.Dah la blog aku ni bukan blog politik walaupun aku Pro Pakatan Rakyat..Hehe..Tu je..saja nak mencapub kat kawan2..Kat blogger dan pembaca lain xperlu kot..Sebab aku punye blog ni blog picisan je kot...

1 comment:

✖₪ F A R H A N I ₪✖ said...

ooo. ini laaa ye?
cis cis xaci. T_T hehehe