Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Apr 29, 2009

Anas Kog mintak maap..

Hehe..aku jumpe ni kat blog mak cik sakiiinah..
huh..jeles gile mak cik sakiiinah telah bercuti di rumah..
aku sangat tnsion kat sini..tgh exam lg ni..
c'mon..3papers to go..
Esok Chemistry..then Mechanics
dgn Ordinary Differential Equations..
Cayok!!!Aza Aza Fighting!!

Then aku abis exam..nk merayau ramai2
kat bukit cerakah ..geng2 fizik..
get ready duit masing2...
Tahla..Dengar cite best..
Dah alang2 nak support Malaysia punye
destinasi pelancongan,lagipun leh
mengeratkan ukhuwah fillah member2..
So aku layan jela..Janji ade mase lepak sama sat
sebelum berpisah 2bulan...

Oh..tuk vdeo Anas Tahir yg pernah aku bagi dulu
Ni die punye video mintak maaf..Aku semak youtube
satu je pun delete..banyak lagi yang lain..haha..
so korang tgk la yang mentera beradu tu..paling gile kot..
Apa2 pun..Kog tetap dihati..



speech MakCik Sakiiinah..
Image Hosted by UploadHouse.com

No comments: