Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Feb 27, 2009

Update...

Hehe..Blog aku ni dah jadi macam blog utk Perak la pulak..
Almaklum la,tinggal kat Perak skg ni..

Aku pun nak mintak maaf kat korang semua aku dah lama xupdate blog aku ni.
Sumber informasi tu aku baca dari blogger yang berpengalaman je,kemudian,aku inteprate gune bahasa aku.

Aku pun ada pandangan sendiri gak,bukan semua benda aku akan masukkan dalam blog aku ni.
Berkaitan dgn perihal pertelingkahan yang berlaku dalam pakatan rakyat yang memang ada kebenarannya tapi sengaja ditambah lauk oleh media lembu UMNO/BN..

Kes Elizabeth Wong.Korang dh tengok gmbar?
Aku dah.Aku rase xde la teruk mana pun.Standard la kalau penat2 tertido
atas sofa,xsempat bukak spec lagi.Aku pun selalu buat cm2,xcaye leh dtg tgk kat umh aku.
kekadang tu aku pagi2 bangun tgk ade spec lagi.Badget nak tido mimpi nanti clear je semuanya.hahaha..


Kain terselak..Tidak bermoral??Tahla..aku pun susah nak cakap..
Dah la die tengah tido..Fyi,die bukan Islam..Perkara yang terlalu comman lalaki perempuan duk serumah.Xcaye lagi?Korang tgk la rakan setugas n sepengajian korang..

Nak pulak kite tgk pemimpin2 Wanita UMNO??
Yang dgn sengaja tidak menutup aurat,malah ade lagi kes dgn
anak2 muda.Kes yg berlaku di Selangor tahun sebelum ni.Hal tu korang boleh cari sendiri.

Apa2 pun,aku nak share cite MatSamanKati terbaru.
Baru aku tau yang Mat Saman Kati ni lebih kurang je macam aku..
Sebab dulu mase zmn aku kuat lepak kat KPMU.Net n mana2 laman maya UMNO,
duk bahas macam2 ramai gak budak2 penyokong pakatan ingat aku ni blogger(wpn mse tu xde blog ni lagi,tahun 2007)

Then lps PRU,ramai gak yang cube contact aku mntak no Nurul Izzah,CheguBard n AMK yg lain..Aku pn mse Izzah mude2 je aku jumpe,mase DSAI baru kena penjara.CheguBard n Abg Shamsul Iskandar pun baru bape kali je aku jumpe...
Nasib gakla mase tu ade simpan contact no org2 kuat AMK ni..Sebab aku ni pn antara kipas susah mati AMK wpn aku bukan AMK.InsyaAllah la nanti satu ketika nak gak terlibat secara rasmi.

SO berbalik kepada kes Mat Saman Kati,korang leh baca kat sini..
nanti pandai2 la korang nilai sendiri..Aku dah penat..Aku nak tido pulak ni..

Wasalam..

Perak Untuk Dijual


UMNO perleceh Islam

No comments: