Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Jan 16, 2011

UMI HAFILDA SEORANG PELACUR MURAHAN...DIBUANG OLEH KELUARGA SENDIRI

Itulah yang disebut oleh seorang Pak Menteri,Aziz Shamsudin yang sama-sama bersubahat menjatuhkan karier DSAI pada tahun 1997..Pergerakan itu telah menyebabkan  hubungan Mahathir & Anwar menjadi regang.

Mahathir pula takut dengan cakap-cakap bahawa Anwar mahu merampas kuasanya.Lagi pula dalam keadaan ekonomi yang kurang memberangsangkan di seluruh dunia seperti yang di alami tahun lepas dimana banyak syarikat yang mempunyai asset tinggi dari USA terpaksa gulung tikar & menutup banyak cawangannya..Anwar yang menjadi Menteri Kewangan tika itu tidak membenarkan Mahathir menyeleweng khazanah negara PETRONAS untuk kegunaan kroni.

Sebagai seorang bapa yang berDADDY-KASI menjadi tanggungjawab Mahathir untuk memBAIL-OUT syarikat anak-anaknya yang berlambak-lambak terutamanya untuk Mokhzani..Pernah tahun 1999 dulu syarikat-syarikat anak Mahathir ini didedahkan oleh portal barisan alternatif MAHA FIRAUN.(Sesiapa yang aktif berpolitik tahun 1998 pasti tahu portal lagenda berkenaan).Akhirnya Mahathir terpaksa mengakui Anwar adalah halangan terbesarnya dan terlalu melampau kerana tidak menurut kata hatinya.Hal yang dinafikan sendiri oleh Mahathir pada 1997 kemudian dibangkitkan semula untuk memusnahkan karier politik Anwar sesudah mendapat mandat oleh PM pada waktu tersebut.

Baiklah,aku tak mahu cakap banyak tetapi UMI HAFILDA ni memang antara master mind dalam kejatuhan karier politik Anwar,seorang perempuan yang tidak dilayan oleh DSAI (mohon semua cari semula sebuah novel grafik yang pernah hangat sekitar awal 1999 berkenaan proksi Aziz Shamsudin,umi hafilda & 2 orang lagi yang aku tak ingat,terlalu lama)..

Akhir sekali ayahnya (juga ayah kepada Azmin Ali & Azwan Ali) tidak mengaku Umi sebagai anak kandungnya disaat kematiannya..Keluarga mereka telah mencampak Umi akibat perangainya yang sangat memalukan..Kalau hangpa semua rasa Azwan Ali tu teruk,family mereka masih lagi menerima Azwan Ali,yang Umi Hafilda ni memang terlalu super dupper Syaitan kiranya sampai family sendiri tak sanggup mengaku anak & adik beradik kandung,kira faham-fahamlah ye..

Moh kita baca semua info yang ada dalam ni..


Moga semua dapat kembalikan memori 1997 & 1998 bagaimana proksi ini bergerak,buku KENAPA ANWAR TIDAK BOLEH JADI PM karangan Khalid Jefri (1997)tu boleh cari (kalau ada lagi sebab penulis dah ngaku bersalah sengaja memfitnah DSAI) dan buku tulisan MSO Anwar dizalimi:Siapa TPM baru keluaran Tinta Merah (1998)..

So untuk pelacur ni buat FREE SHOW seluruh negara tak payahla rasanya..Dah tua dah,orang tak berkenan pun..macam Shahrizat Jalil buat catwalk saja..Rosmah tak apa juga,orang kata dia comel macam penguin..Jumpalah family dulu biar diterima semula sebagai anak..

Nak debat pasal peribadi tunggulah habis PRK ni dulu..Time tu kau bolehlah kata kau kena rogol ke,kena liwat ke dek DSAI walaupun  pengakuan kau tahun 1998 dulu masih lagi VIRGIN!!

Pelik banyak sangat lalat,sampah & najis yang akan muncul setiap kali musim pilihan raya..UMNO kata tak attack pun DSAI & DSAI bukan ancaman tapi ni dah pelik sangat2...Ye betul kot..Kalau ancaman mesti dah lama kena BOM dengan C4 macam Altantuya tu agaknya!!!

No comments: