Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Dec 25, 2010

Hantaran Kahwin RM1000

http://1.bp.blogspot.com/_48l9Yz23bac/TRWxZX5gPBI/AAAAAAAABCQ/oW-JURKtM-E/s1600/hantaran%2BTGNA.png 
Aku ingat apalah yang kecoh sangat hantaran RM1000..Rasa ramai sangat2 rakyat yang taraf miskin bagi hantaran macam ni..Tak pun lebih murah lagi..Tapi bila semak-semak..Wah!!!Anak menteri besar beb!!Menteri besar cuma RM1000 sahaja hantaran kahwin anaknya..Dia pun RM100 sahaja..Mana nak cari..Dahlah 20tahun jadi MB..Ada MB tu yang taraf kangkong busuk baru kejap berkuasa & dah hilang kerajaan negeri pun boleh buat rumah RM 24JUTA!!!Berapalah pula harga tuk kahwin dengan anaknya ye??

Untuk ulasan penuh boleh semak sini : MILOSUAM

p/s: herm..Terfikir macam manalah harga anak TPM kita Si Mat Sembab tu ye??Anak perempuan sexy+HOT+Artis popular lagi...hehe..Tak kenal ke??Si Najwa yang selalu featuring Malique tu...

http://1.bp.blogspot.com/_NS8YgTE9B_Q/TN-i63gGtrI/AAAAAAAAAX4/i2w_7CRi7oo/s1600/muhyiddin-yassin-horz.jpg



Lagu-Lagu Si Najwa ni bagus..Kena dengan JiWa aku...Liriknya pun santai & ada ILMU

No comments: