Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Oct 23, 2009

Wow!!!Bagus!!!

Biasa aku story hal politik je..kali ini ape kata aku switch sikit..Pasal dunia artis kite ni..Ramai yang gila hiburan anti politik..Yela,kalau dunia hiburan penuh dengan gossip.. Seronok2..hepi2..popular2, HOT2 (konon je ni) dan sebagainya..Jadi jom kite ZOOM in sikit antara kisah artis yang sangat dibanggakan masyarakat kite la ni..Baca je..Aku copy semua..Malas nak ulas apa2..Memang bangga pun dengan artis kite..hehe


1)Haliza Misbun Tak Kisah Tayang Aset


Ada ke Haliza Misbun Kisah? Haliza Misbun tak kisah pon la nak tayang aset dan lurah dendam kepada peminat dan penonton yang akan menyaksikan filemnya “Andartu Terlampau,,, 21 Hari Mencari Cinta” nanti. Ahaha. Bagus betul Haliza nie nak tayang2 dia nye aset kepada penonton. Syok ke weh tengok Haliza Misbun Punya barang? Dah tue kot.Hehehe.

Adakah ini teknik dan taktik Haliza untuk melariskan dirinya kepada jejaka-jejaka di luar sana? Macam perempuan yang terdesak pun ade gak gaya dia nih.opss!hehehe. Aku tau la Haliza Misbun punya nasi lemak besau tapi kalau berlakon rilek-rilek jer la. Tak perlu nak menayangkan kau nye 2 buah tuh.

Berikut adalah kenyataan beliau berkenaan dengan filem terbarunya

Haliza Misbun

"Terus-terang saya katakan yang saya tidak kisah ‘tayang’ aset yang dimiliki kerana mereka yang ingin menonton filem ini di pawagam perlu membeli tiket untuk menyaksikannya. Jadi, apa salahnya saya berikan sesuatu yang tidak biasa dilihat ketika saya berlakon drama. “Kalau sama sahaja penampilan saya di dalam filem, macam tidak berbaloi pula harga tiket yang dibayar oleh penonton. Tidak kisahlah apa yang orang hendak kata, yang penting saya melakukan perkara yang mengikut kata hati saya. Mana mungkin saya boleh puaskan hati semua orang,”

Haliza Misbun terbaik! Kepada peminat dan penonton aku sarankan kalau korang nak tengok movie jangan tengok filem ni tapi kalau korang nak tengok lurah dan aset Haliza Misbun layan la filem nie.Aahahhaha. Mangkuk Hayun nye statement!





2) (Gossip) Elaine Daly: Saya bukan pelakon lucah !!!

"Saya lakukan aksi itu atas dasar profesional. Saya adalah seorang pelakon dan bagi saya, itu hanyalah sebahagian daripada seni," kata Elaine




Trailer Filem CAHAYA

No comments: