Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Sep 4, 2009

UMNO kantoi HABIS..BOGEL seBOGEL2nya...

Aku bukak facebook..tengok YB Khalid Samad ulas dan bagi link isu kepala lembu tak bersalah yang disepak,pijak dan ludah semata2 untuk membakar dan mengapikan sentimen perkauman parti bongkak penuh rasuah..Ini adalah bagi merealisasikan hasrat menteri C4 sebagai pengerusi gerombolan Selangor merampas kembali selangor untuk diberikan kepada MB yang "cantik dan bersih dari rasuah"...Yang juga merupakan bekas MB Selangor sebelum Mac 2008..

Buat pengetahuan umum,bekas MB itu dikatakan seorang doktor gigi sebelum ini dan menjadi MB selama 2 penggal sebelum dipenggal pakatan rakyat..tetapi MB ini begitu hebat (mungkin) dalam perniagaan seperti LUXOR/UPTREND sehingga mampu membina rumah berjumlah rm24juta..hebat bukan??


Jadi sama2 saksikan...nanti mintak semua ALERT dengan nama Noh Omar dan Hishamuddin Hussin..Serta isu yang dibangkitkan dalam video..Nah..Layan...



TQ YB Khalid..

No comments: