Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Aug 4, 2009

GOMO: WABAK BABI ANWAR MERACUNI RAKYAT

Hehe..Ada geng sepengajian yang dihormati sangat mengangkat tinggi dan mengagungkan BPN yakni blogger pembela negara yang juga merupakan dalang kepada perhimpunan SOKONG ISA pada hari yang sama GMI tetapi tak mendapat sambutan dan dibatalkan pada jam 2.30pm..Entri ini diambil daripada salah seorang MT BPN yakni saudara Gomo yang merupakan kenalan facebook sebelum die tahu aku lebih kepada UMNO-Reform..Tapi aku dah kena delete la pulak dr list die sekarang..hahah..So layan jela karya si Brader GOMO..



BRADER ANWAR BIN IBRAHIM ( BABI)

SI CELAKA INILAH YANG MENGANJURKAN DEMONSTRASI ANTI ISA MENENTANG KERAJAAN ISLAM MALAYSIA. SI BABI INI LAH JUGA YANG MEMBUATKAN RAKYAT MALAYSIA MENJADI HURU HARA DAN KACAU BILAU!!!

SUDAH LAH KECOH VIRUS SELSEMA BABI (H1N1) DAN SI BABI ANWAR CELAKA INI PULA MENYEBARKAN WABAK ANWAR BABI KE SELURUH MALAYSIA. MENGHASUT RAKYAT MALAH MEMPERGUNAKAN KANAK-KANAK SEBAGAI PERISAI DALAM MEMPERJUANGKAN KEPALA BABI ANWAR CELAKA INI.

BABI ANWAR AL-JUBURI DAN PENCACAI PAKATAN PEMBANGKANG YANG LAIN HARUS BERTANGGUNGJAWAP DI ATAS SEGALA KEROSAKAN DAN KERUGIAN SELURUH RAKYAT MALAYSIA INI.

WABAK BABI ANWAR AL-JUBURI PERLU KITA SELURUH RAKYAT TANGANNI DENGAN SEGERA. MALAH JIKA KEADAAN WABAK BABI ANWAR SEMAKIN KETARA MAKA KITA WAJIB MENGHAPUSKAN SEGALA WABAK BABI INI.

KESELAMATAN SELURUH RAKYAT MALAYSIA HARUS KITA LINDUNGI. MENJADI TANGGUNGJAWAP KITA SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA MEMBANTU PIHAK POLIS DALAM MEJAGA KETENTERAMAN AWAM MALAYSIA INI.

ANWAR AL-JUBURI PEMBAWA WABAK BABI DI MALAYSIA INI.



ANWAR AL-JUBURI BABI!!!


Diriwayatkan oleh Muslim daripada Arafjah al-Asyjai'e, sabda Rasulullah s.a.w, maksudnya: Sesiapa yang mendatangi kamu dan menyuruh kamu berhimpun di atas seorang lelaki dengan tujuan untuk memecahkan kekuatan kamu atau memisahkan jemaah kamu, maka hendaklah kamu bunuh dia, iaitu bunuhlah orang yang memberontak terhadap pemerintah.

SUMBER



CheguFadh:Huhu..tengok jela perangai semua BPN yang aku dah linkkan kat OKU (Orang Kuat Umno)Malas nak komen...Hadis kat penamat memang masyuk..Tapi??

2 comments:

Khairul said...

org2 dap, pas and pkr pun ada gak wat cam ni apa? Ada dulu aku tgk siap conteng2 muka pastu adjust2 nama kasi lain. Apa yang beza nya. Kedua2 parti politik sama je prangai.

Fadhlullah Universoul said...

orang tu general..
BloggerNetwork ada wat sama mcm itu BPN buat ke??
ini antara blogger yg diiktiraf parti n wat gerak kerja tuk parti..
bkn org2 xde ppe mcm kite ni..