Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Aug 7, 2009

Abolish ISA Picture (2)


wajah abag2 BUHSAN..bagai si A--- mencari TULANG..




http://mstar.com.my/archives/2009/8/1/mstar_berita/fru%20sembur.jpg


20071125pas01333is1.jpg


perpaduan KAUM..kami sahut 1Malaysia..tapi kami tentang akta ZALIM


ceh..abg ni asma ke??tak larat tak payah kerja la bang..hahaha

http://pinkturtle2.files.wordpress.com/2009/03/zalim131.jpg


serangan balas..tak bersenjata pun tak apa..tengok siapa yang lari..

P1016913.jpg image by metaurus











anjing bawak anjing


perati betul2 muke orang tua ni..jumpa kat memana nanti jangan lupa tegur


hah..ni lagi banyak..perati bebaik


make sure sesapa yang pergi DEMO yang mendesak kerajaan buat sesuatu beli TOPENG camni..Nasihat drp Prof Abdullah Hassan


cenderamata kenangan abag2 FRU yang sotong








3 comments:

Mr K said...

cam budak2 ar

::IDRUL NAFIZ:: said...

mnyushkn..traffic jam..DAMN!

CheguFadh said...

hehe..20ribu org beb..
polsi tutp bnyk gile jln utama..
kte g shoutaward bape ramai je org
kt stdum tu??trffc jam teruk gak tnp ade ttup mane2 jln..
tu xsusahkan n xppe ke??

aku dh ckp..sume same je..
pnilaian biar adil..
kt bkt bntang pn aku g usya..
ade pesta ttup jalan..
mse knsert2 n smbutan nu year pn ttup jln..

jam teruk..so ape mslhnye..bnde biase..nape xwat kt tmpt ttutup??

ni hal politik..
g demo palestin..tu pn aku dh ckp..
xde jln ditutup..
lalu lintas sgt terkawal biarpun hmpr 6rbu bjalan kat KLCC-kedutaan Mesir..

yg pntng xde provokasi..
kte duk umh org blng bom pemedih mata,simbah asid pn jd huru hara..kan??