Sesungguhnya sebuah pemikiran itu akan berhasil diwujudkan manakala kuat rasa keyakinan kepadanya, ikhlas dalam berjuang dijalannya, semangat dalam mereali-sasikannya, dan kesiapan untuk beramal serta berkorban dalam mewujudkannya.
Keempat rukun ini, yakni iman, ikhlas, semangat dan amal merupakan karakter yang melekat pada pemuda. Kerana sesungguhnya dasar keimanan itu adalah nurani yang menyala, dasar keikhlasan adalah hati yang bertakwa, dasar semangat adalah perasaan yang menggelora dan dasar amal adalah kemauan yang kuat. Hal itu semua tidak terdapat kecuali pada diri para pemuda

(Hasan Al-Banna)

Apr 23, 2009

GHOST SEASON2: EPISODE 1

Aku dah tengok..Wah..best2..
Lama aku menunggu..
Tak suke tengok dari web 8tv..
Kenapa aku xsuke??sebab tah ape prob aku pn xtau..
ssh sgt nak buffering kalau gne IE..
kalau gne FireFox pulak,xsupport..
Aku dh dwnload adobe installer tu pn
xjadi gak..ahh..nsb baik ade bende Allah ni..

8tv GHOST @ YOUTUBE


Tengah hari tadi lepas abis paper
Bimbingan dan Penasihatan aku layan..
Die pun betul2 baru je upload..
Serius puas hati..hehe..

Hari tu tah cmne Ahad aku terlupa
cite ni ada..Rajin gile aku
g study kat library.Exam la katakan..
Tu yang macam miss sgt tu..
So kepada user 8tvGhost..
TQ so much!!!

Untuk episode 1..
Sangatla..macam biasa,buat kite selalu
nak tau ape yang terjadi seterusnya..
Sebab tu la aku download semua series GHOST1 dulu..

korang try la layan gak..Tapi if korang jenis
yang memang tak pernah tau lifestyle sekarang,dinasihati jangan tengok
cerita ni..Sebab cerita ni terlalu honest tuk tunjuk gaya hidup
masyarakat melayu yang duduk kat KL..
Cerita ni berbeza dari cerita melayu yang lain
yang badget orang kaya2 dan berpangkat tinggi..

No comments: